Kutno stawia na promocję miasta

max
Władze Kutna przygotowują plany strategii promocji miasta. Opracowaniem strategii marki oraz identyfikacji wizualnej zajmie się warszawska firma Albert Lumberjacker. Koszt wykonania takiej strategii to 65 tysięcy złotych.

- Musimy ujednolicić dotychczasową politykę promocji - uzasadnia Zbigniew Wdowiak, wiceprezydent Kutna.

- Plany przedstawione przez firmę z Warszawy są ogólne i brakuje w nich np. sposobu zbadania skuteczności strategii - twierdzi Bartosz Serenda, radny opozycji.
Kutno w tym roku na promocję wyda 500 tysięcy złotych.


Czekamy na informacje od Czytelników. Piszcie na adres kutno@naszemiasto.pl lub komentujcie na stronie www.kutno.naszemiasto.pl

W naszym Kalendarzu nie ma imprezy, na którą się wybierasz? Powiadom nas!
Byłeś świadkiem ciekawego wydarzenia? Wyślij artykuł i zdjęcia!


Lech Poznań zmienia trenera: Skorża za Żurawia

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie