Z Jabra Engage – sam w biurze

Materiał informacyjny
Zestawy słuchawkowe Jabra Engage i Biz zostały zaprojektowane przez sztab fachowców, którzy doskonale wiedzą z jakimi problemami borykają się pracownicy call center. Doskonała jakość słuchawek i mikrofonów, duży zasięg i przepustowość, łączność z kilkoma urządzeniami – to tylko przykładowe cechy zestawów Jabra.

„40 inżynierów spędziło ponad 115 000 godzin w dziale badań i rozwoju, aby utworzyć najbardziej wydajny, profesjonalny, bezprzewodowy zestaw słuchawkowy. W trakcie tego procesu zarejestrowano 4 patenty, które stosuje wyłącznie Jabra.” Ten fragment z materiałów informacyjnych na temat zestawu Jabra Engage 75 doskonale obrazuje potencjał funkcjonalności i jakości, jaki znajduje się w tym eleganckim urządzeniu.

Pracownik, który przez większość dnia używa zestawu słuchawkowego, wymaga od sprzętu dobrej jakości słuchawek i skutecznego mikrofonu. Słuchawki nie powinny powodować zmęczenia uszu, natomiast powinny izolować od niepożądanych odgłosów biura. Ważne też jest, by można było sparować zestaw z kilkoma urządzeniami jak np. telefon stacjonarny, komórkowy czy komputer. Bardzo duże znaczenie ma też zasięg bezprzewodowy, bezpieczeństwo i przepustowość sieci.

Jabra Engage 75

Aby pracownik call center mógł skutecznie wykonywać swoje obowiązki potrzebuje odpowiedniego narzędzia. Jabra Engage 75 to zestaw słuchawkowy, który sprawdzi się w nawet najbardziej wymagającym środowisku biurowym. W praktyce oznacza to, że używający go pracownik będzie pracował w komfortowych warunkach nawet w hałaśliwym biurze o dużym obciążeniu łącza bezprzewodowego. Z zestawami Jabra serii Engage może efektywnie pracować na tej samej powierzchni nawet trzy razy więcej osób.

W Jabra Engage zastosowano wysokiej klasy słuchawki, które zapewniają krystaliczną jakość nie tylko mowy. Z uwagi na niezwykle duży zakres odtwarzanych częstotliwości (od 40 do 16 000 Hz), sprawdzą się też doskonale w słuchaniu muzyki. Jest to o tyle łatwiejsze, że Jabra Engage 75 mogą być sparowane z jednocześnie pięcioma urządzeniami takimi jak telefon stacjonarny, programowy, analogowy i z dwoma źródłami łączącymi się za pośrednictwem interfejsu Bluetooth.

Zestaw Jabra Engage 75 ma też inne zalety związane z mobilnością czy wygodą, które z pewnością docenią pracownicy call center. Urządzenie będzie poprawnie pracowało znajdując się w odległości nawet 150 m od punktu bazowego, a jedno ładowanie baterii wystarczy na kilkanaście godzin pracy. W razie potrzeby, w ciągu pół godziny, baterię można naładować w 40 proc. W zestawie można też zaprogramować poziom głośności rozmowy.
Jabra przykłada też bardzo dużą wagę do kwestii bezpieczeństwa. W przypadku zestawu Jabra Engage 75 uwierzytelnianie pomiędzy zestawem słuchawkowym, a stacją bazową jest sprawdzane za pomocą technologii 128-bitowej w porównaniu do standardowej w tej kategorii technologii 64-bitowej.

Połączenie bezprzewodowe jest zapewnione za pomocą 256-bitowego szyfrowania AES, zapewniającą linię ochrony, która wykracza poza poziom C normy bezpieczeństwa DECT, czyli nawet powyżej standardów militarnych.

Jabra dla call center

Obok Jabra Engage 75 w ofercie producenta znajdują się też konstrukcje do zastosowań call centre: Engage 65, Engage 50, Biz 2400 II Duo, Biz 2300, Biz 1500 oraz seria Pro 900.

Jabra Engage 50 wyróżnia wyjątkowy system z potrójnym mikrofonem z inteligentną redukcją szumów eliminującą odgłosy z otoczenia i odgłos oddechu. Dźwięk stereo i wysokiej jakości dźwięk szerokopasmowy zapewniają żywe realistyczne rozmowy z najwyższą ochroną słuchu dla pracowników. Ta jest realizowana z pomocą technologii Safetone 2.0, która eliminuje nagły wzrost natężenia dźwięku. Z kolei Jabra Biz 2400 II Duo zapewnia doskonały dźwięk rozmówcom po obu stronach. Zestaw jest lżejszy o 40 proc. niż konkurencyjne zestawy słuchawkowe, ma bardzo miękką skóropodobną wyściółkę pałąka nagłownego i nauszników słuchawek.

Jabra Pro 900 to bezprzewodowa seria zestawów słuchawkowych zoptymalizowanych pod kątem obsługi ze wszystkimi wiodącymi telefonami stacjonarnymi i programowymi. Niektóre wersje umożliwiają parowanie z urządzeniami mobilnymi, telefonami stacjonarnymi lub programowymi.

Wszystkie zestawy słuchawkowe Jabra są kompatybilne z najpopularniejszymi internetowymi usługami połączeń głosowych. Są wśród nich Avaya, Cisco czy Genesis.

Spadły ceny paliw z powodu epidemii koronawirusa

Wideo

Materiał oryginalny: Z Jabra Engage – sam w biurze - Warszawa Nasze Miasto

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3