W środę natomiast odbędzie się spotkanie przedstawicieli środowisk biznesu, kultury i sportu z członkami warszawskiej firmy marketingowej, która opracowuje na zlecenie władz miejskich strategię promocji marki i identyfikacji wizualnej.
O jednolitej i spójnej strategii promocyjnej Kutna mówiło się już od dłuższego czasu. W ubiegłym miesiącu wyłoniono firmę Albert Jumbejackier, która opracowuje strategię promocji marki.
- Mamy sytuację polegającą na niekonsekwencji i braku precyzji - tak na czerwcowej konferencji określił dotychczasowe funkcjonowanie polityki promocji miasta
Zbigniew Wdowiak, wiceprezydent Kutna i szef zespołu roboczego ds. strategii promocji. - Stąd potrzeba jej uporządkowania i ujednolicenia.
Stworzenie zakładki to jeden z elementów kampanii informacyjnej władz miasta.
- W zakładce wyjaśniamy, na czym polegają nasze działania w zakresie promocji miasta oraz w jaki sposób będą one wdrażane - informuje Liliana Urbańska-Wójcik z Biura Promocji i Obsługi Inwestorów Urzędu Miasta Kutna.
Koszty związane z działaniami promocyjnymi są uwzględnione w budżecie biura promocji miasta, który wynosi 500 tys. zł. Przygotowanie strategii promocji marki przez warszawską firmę kosztowało 64 tys. zł. Wdrażanie projektu rozpocznie się w przyszłym roku.
Czekamy na informacje od Czytelników. Piszcie na adres [email protected] lub komentujcie na stronie www.kutno.naszemiasto.pl
W naszym Kalendarzu nie ma imprezy, na którą się wybierasz? Powiadom nas!
Byłeś świadkiem ciekawego wydarzenia? Wyślij artykuł i zdjęcia!
Pensja minimalna 2024
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?