W sześciu grupach roboczych, do których zaproszono między innymi przedstawicieli kutnowskiego samorządu, organizacji pozarządowych, a także środowisk biznesowych, kultury i sportu oraz mediów, wspólnie dyskutowano nad określeniem, co składa się na tożsamość miasta, którą można wykorzystać do określenia marki Kutna.
- Spotkanie miało formę swobodnej dyskusji, między innymi na temat tego, z czym kojarzone jest Kutno, jak jest przedstawiane w lokalnych mediach - mówił Piotr Panfil, redaktor serwisu informacyjnego Kutno NaszeMiasto.pl. - Została nam także przedstawiona ankieta, która posłuży za głos w dyskusji na temat promocji miasta.
Środowe spotkanie to kolejny etap w budowie ogólnej strategii promocyjnej Kutna, która na dobre ma się rozpocząć w przyszłym roku.
- Zależy nam na tym, by swoją opinię oraz głos w dyskusji wyrazili przedstawiciele lokalnych środowisk z różnych dziedzin życia społecznego - mówiła Liliana Urbańska-Wójcik z Biura ds. Promocji i Obsługi Inwestorów Urzędu Miasta Kutna.
- To dobrze, że takie spotkanie się odbyło - mówi Piotr Panfil. - Mamy wgląd do tego, jak ta strategia się rodzi. W końcu chodzi o wydatkowanie publicznych pieniędzy.
Sprecyzowanie marki to punkt wyjściowy do kreowania wizerunku miasta. Konkretne działania promocyjne będą określone w miejskim budżecie.
Czekamy na informacje od Czytelników. Piszcie na adres [email protected] lub komentujcie na stronie www.kutno.naszemiasto.pl
W naszym Kalendarzu nie ma imprezy, na którą się wybierasz? Powiadom nas!
Byłeś świadkiem ciekawego wydarzenia? Wyślij artykuł i zdjęcia!
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?