- Finalizacja prac związanych z opracowaniem strategii marki miasta Kutno oraz systemu identyfikacji wizualnej nastąpi na przełomie I i II kwartału 2012 roku - informuje Michał Adamski z biura prasowego Urzędu Miasta Kutna. - Obecnie firma przygotowuje propozycje logotypu miasta oraz elementy, składające się na cały system identyfikacji wizualnej.
Wdrażanie działań związanych ze strategią marki i nowym systemem identyfikacji wizualnej ma następować sukcesywnie w ramach pracy biura promocji i obsługi inwestorów oraz innych wydziałów kutnowskiego magistratu. Oficjalne ogłoszenie strategii marki nastąpi wraz z zaprezentowaniem efektów prac, związanych z systemem identyfikacji wizualnej.
Pierwsze informacje o planach magistratu, dotyczących opracowania nowego systemu promocji miasta, pojawiły się latem tego roku.
System identyfikacji wizualnej będzie obejmował elementy takie jak projekty nadruków na materiałach reklamowych czy drukach firmowych oraz materiały elektroniczne, np. szablony strony www, e-maili czy urzędowych prezentacji.
Całkowity koszt pracy warszawskiej firmy to 64 tys. zł.Budżet biura promocji i obsługi inwestorów w przyszłym roku. wyniesie 500 tys. zł i to właśnie z tych środków będą pokrywane m.in. wydatki na działania, realizujące strategię promocji marki.
Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?