Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Potężny rechastacker trafił na terminal kontenerowy w Kutnie [ZDJĘCIA]

pp
Do tej pory, na otwartym jesienią ubiegłego roku terminalu, pracowały trzy ciężkie wózki kontenerowe. Nieustannie rosnące zainteresowanie przeładunkami na terenie hubu w Kutnie zaowocował decyzją o zakupie kolejnej maszyny.

Reachstacker, który rozpoczął w tym tygodniu pracę na Terminalu Kutno to czwarta mobilna maszyna przeładunkowa na tym obiekcie.

Dostarczone do nas urządzenie to najpotężniejszy z dostępnych reachstackerów marki Hyster, o maksymalnym udźwigu 46 ton - podkreśla zalety dyrektor Terminalu Wojciech Skrzypiński. - Wyróżnia go m.in. zastosowany stabilizator, dzięki któremu z drugiego rzędu kontenerów jest on w stanie podnieść aż 41 ton, a z wagonu stojącego na drugim torze, do 30 ton, dwa razy więcej niż to możliwe w przypadku klasycznych urządzeń tego typu. Zastosowane rozwiązania czynią go jednym z najsilniejszych i najnowocześniejszych reachstackerów eksploatowanych w Polsce, co umożliwi nam jeszcze sprawniejszą i efektywną kosztowo obsługę przeładunków dla naszych klientów.

Ciągła rozbudowa sieci regularnych połączeń i włączanie do rozkładu kolejnych pociągów owocuje
dynamicznie przyrastającą ilością wolumenów na Terminalu w Kutnie. To przyspiesza decyzję spółki
o przystąpieniu do kolejnego etapu rozbudowy inwestycji.

Źródło: PCC Intermodal S.A.
Do tej pory, na otwartym jesienią ubiegłego roku terminalu, pracowały trzy ciężkie wózki kontenerowe. Nieustannie rosnące zainteresowanie przeładunkami na terenie hubu w Kutnie zaowocował decyzją o zakupie kolejnej maszyny. Reachstacker, który rozpoczął w tym tygodniu pracę na Terminalu Kutno to czwarta mobilna maszyna przeładunkowa na tym obiekcie. Dostarczone do nas urządzenie to najpotężniejszy z dostępnych reachstackerów marki Hyster, o maksymalnym udźwigu 46 ton - podkreśla zalety dyrektor Terminalu Wojciech Skrzypiński. - Wyróżnia go m.in. zastosowany stabilizator, dzięki któremu z drugiego rzędu kontenerów jest on w stanie podnieść aż 41 ton, a z wagonu stojącego na drugim torze, do 30 ton, dwa razy więcej niż to możliwe w przypadku klasycznych urządzeń tego typu. Zastosowane rozwiązania czynią go jednym z najsilniejszych i najnowocześniejszych reachstackerów eksploatowanych w Polsce, co umożliwi nam jeszcze sprawniejszą i efektywną kosztowo obsługę przeładunków dla naszych klientów. Ciągła rozbudowa sieci regularnych połączeń i włączanie do rozkładu kolejnych pociągów owocuje dynamicznie przyrastającą ilością wolumenów na Terminalu w Kutnie. To przyspiesza decyzję spółki o przystąpieniu do kolejnego etapu rozbudowy inwestycji. Źródło: PCC Intermodal S.A. PCC Intermodal S.A.
PCC Intermodal S.A. po raz kolejny zasiliła swój park maszynowy. Tym razem imponujący, blisko 90 tonowy rechastacker marki Hyster trafił na terminal kontenerowy w Kutnie.
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: RPP zdecydowała ws. stóp procentowych? Kiedy obniżka?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na kutno.naszemiasto.pl Nasze Miasto