Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Kellogg z nowym spektakularnym podejściem do produkcji żywności. Jakie będą zmiany?

Joanna Kaźmierczak
Joanna Kaźmierczak
W ciągu najbliższych 10 lat firma zajmie się problemem soli i cukru - sprawi, że jej płatki śniadaniowe dla dzieci będą jeszcze lepsze, zwiększy ilość błonnika, nakarmi więcej osób w potrzebie i zmniejszy emisję dwutlenku węgla związaną z opakowaniami i działalnością firmy na całym kontynencie.
W ciągu najbliższych 10 lat firma zajmie się problemem soli i cukru - sprawi, że jej płatki śniadaniowe dla dzieci będą jeszcze lepsze, zwiększy ilość błonnika, nakarmi więcej osób w potrzebie i zmniejszy emisję dwutlenku węgla związaną z opakowaniami i działalnością firmy na całym kontynencie. mat. prasowe firmy Kellogg
Kellogg Europe, gigant na rynku płatków śniadaniowych i przekąsek, przedstawił nowy, dziesięcioletni plan dalszego udoskonalania swojej żywności, tak aby była ona lepsza dla ludzi, społeczności i planety.

Zmiany na lepsze w firmie Kellogg

W ciągu najbliższych 10 lat firma zajmie się problemem soli i cukru - sprawi, że jej płatki śniadaniowe dla dzieci będą jeszcze lepsze, zwiększy ilość błonnika, nakarmi więcej osób w potrzebie i zmniejszy emisję dwutlenku węgla związaną z opakowaniami i działalnością firmy na całym kontynencie.

Kellogg Europe ogłosiło właśnie nowy Manifest Dobrego Samopoczucia dla swojej działalności. To szereg kroków realizujących ambicję tworzenia dobrej żywności, która będzie miała również pozytywny wpływ na świat.

Jak informują przedstawiciele firmy, do końca 2022 roku, z płatków śniadaniowych zostanie usunięte co najmniej 20% soli, bez pogorszenia ich smaku. W tym samym czasie, w płatkach śniadaniowych przeznaczonych dla dzieci, bez utraty walorów smakowych, zostanie zmniejszona ilość cukru o 10%. W rezultacie wszystkie płatki śniadaniowe dla dzieci zostaną sklasyfikowane w Unii Europejskiej jako produkty Nutri-Score B, lub lepsze, a w Wielkiej Brytanii jako nieobjęte systemem HFSS.

Kellogg pomoże rozwiązać problem chronicznego niedoboru błonnika w Europie, zapewniając, że do końca 2023 roku wiele produktów śniadaniowych tej marki będzie źródłem błonnika, lub będzie posiadało jego dużą zawartość.

Ponadto, w wyniku zmian, związanych z opakowaniami, zużycie dwutlenku węgla w działalności firmy zostanie zmniejszone o 700 ton rocznie.

Firma wprowadzi na rynek także nowy rodzaj pudełek na płatki śniadaniowe, w których zostanie zmniejszona ilość wykorzystywanych materiałów poprzez redukcję miejsca na powietrze. Oznacza to, że firma będzie zużywać rocznie prawie 190 ton kartonu i plastiku mniej, co w połączeniu z wydajnością transportu pozwoli na zmniejszenie emisji dwutlenku węgla o 700 ton rocznie.

Nowe opakowania będą zawierały taką samą wagę płatków zbożowych i zejdą z linii produkcyjnych w zakładzie w Manchesterze (Anglia) tej wiosny. Będą one dostępne w kilku krajach europejskich, w tym w Belgii, Francji, Hiszpanii, Włoszech i Wielkiej Brytanii.

W ramach ciągłych starań firmy na rzecz pomocy w wyżywieniu najbardziej potrzebujących, poprzez globalną akcję charytatywną „Better Days”, firma zobowiązała się do wyżywienia ponad 30 milionów ludzi na całym kontynencie do końca 2030 roku.

od 7 lat
Wideo

21 kwietnia II tura wyborów. Ciekawe pojedynki

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na kutno.naszemiasto.pl Nasze Miasto