Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Kutno stawia na promocję miasta

max
Władze Kutna przygotowują plany strategii promocji miasta. Opracowaniem strategii marki oraz identyfikacji wizualnej zajmie się warszawska firma Albert Lumberjacker. Koszt wykonania takiej strategii to 65 tysięcy złotych.

- Musimy ujednolicić dotychczasową politykę promocji - uzasadnia Zbigniew Wdowiak, wiceprezydent Kutna.

- Plany przedstawione przez firmę z Warszawy są ogólne i brakuje w nich np. sposobu zbadania skuteczności strategii - twierdzi Bartosz Serenda, radny opozycji.
Kutno w tym roku na promocję wyda 500 tysięcy złotych.


Czekamy na informacje od Czytelników. Piszcie na adres [email protected] lub komentujcie na stronie www.kutno.naszemiasto.pl

W naszym Kalendarzu nie ma imprezy, na którą się wybierasz? Powiadom nas!
Byłeś świadkiem ciekawego wydarzenia? Wyślij artykuł i zdjęcia!


emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Powrót reprezentacji z Walii. Okęcie i kibice

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na kutno.naszemiasto.pl Nasze Miasto