- Koleje Mazowieckie, jako prężnie rozwijająca się firma dba, o jakość usług. Oprócz zakupu i modernizacji taboru, inwestujemy w nowoczesne formy obsługi Klienta – powiedział Artur Radwan, Prezes Zarządu Spółki Koleje Mazowieckie – Nasi podróżni nie tylko mogą otrzymać kompleksową informację pod jednym numerem telefonu, ale także zakupić bilet przez telefon komórkowy.
Czytaj także: Koleje Mazowieckie podnoszą ceny - nowy cennik biletów
Usługa, z której będą korzystać pasażerowie obejmuje interaktywny kontakt z osobami dzwoniącymi z personelem telekomunikacyjnym. Dzięki zaawansowanym możliwościom systemu, konsultanci mogą obsłużyć nawet 10 połączeń jednocześnie.
- Na chwilę obecną funkcjonuje 7 stanowisk, z których dwa poza Warszawą – w Siedlcach i Radomiu. Stanowiska wyposażone są w aparaty telefoniczne nowej generacji wraz z profesjonalnymi słuchawkami i mikrofonami – informują Koleje Mazowieckie.
Konsultanci obsługujący Call Center zostali przeszkoleni z prowadzenia profesjonalnych rozmów telefonicznych. Dla wygody pasażerów, udzielane informacje są podzielone tematycznie i wybierane tonowo, a rozmowy są nagrywane. W każdej chwili, podróżny może połączyć się z konsultantem, wybierając tonowo odpowiedni numer z klawiatury telefonu.
Zobacz koniecznie: Koleje Mazowieckie będą sprzedawać bilety przez Internet
Podróżni pod numerem 22 364 44 44 otrzymają informacje na temat: usług Spółki Koleje Mazowieckie i innych przewoźników (rozkład jazdy pociągów, ceny biletów, oferty), przejazdów osób niepełnosprawnych i o ograniczonej sprawności ruchowej, a także o bieżących utrudnieniach i awariach.
Jakie są wczesne objawy boreliozy?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?